Marija Bukvić,
Predsednica organizacije
VIZIJA
U susretu sa velikim globalnim izazovima 21. veka (kao što su ponašanje u post-digitalnom svetu, odnos prema pojedincu i prema društvu) neophodno je sistem obrazovanja učiniti adaptabilnijim i to na bar dva načina.
Prvo, sistem mora prepoznati suštinsku vrendnost celoživotnog učenja i omogućiti učenicima svih generacija fleksibilnije kretanje kroz sistem.
Drugo, sistem mora biti otvoren da ponudili neophodna znanja i veštine koja će biti priprema za nove izazove. Obe pomenute promene moraju stalno imati u vidu najbolji interes učenika, realno se voditi izvodljivošću i opravdanošću svake pojedinačne promene.
Ko je inovativni, odgovorni pojedinac digitalnog društva?
To je osoba koja brzo i lako usvaja nova znanja i neophodne veštine, kritički promišlja i kontekstualizuje usvojena znanja i informacije i aktivno učestvuje kao pozitivan faktor u demokratskom društvu.