Nakon treće radionice na temu definisanja svog proizvoda i usluge i postavljanja ciljeva za razvoj biznisa održane 11. decembra, kao i prvog edukativnog putovanja u “Youth Innovation Center” programu održanog u Nišu 25. decembra, četvrta radionica “Youth Innovation Center” programa održana je danas, 15. januara.
Tema radionice bili su marketing i pričanje svoje priče, a radionicu je držala brand storyteller i kreatorka sadržaja Aleksandra Petrovski koja je sa učesnicima podelila zašto je važno jasno definisati vrednosti svog biznisa kako bismo privukli prave kupce i kako najlakše da osmislimo svoju priču koja će ih komunicirati na pravi način.
Koristeći se primerima iz prakse, Aleksandra je pokazala koliko marketing i dobra priča znače za dalji razvoj biznisa i kroz kratke vežbe i konkretna pitanja usmerila učesnike u pravcu dalje razrade njihovog plana komunikacije.
Nakon četvrte radionice, prve od četiri u drugoj etapi #YIC2021 programa usmerene ka razvoju konkretnog aspekta biznisa, srednjoskolci učesnici programa su sa članovima “Nauči me” tima na pratećoj brainstorming sesiji razgovarali o okupljanju tima za razvoj ideje, saradnicima koji su im potrebni za njenu uspešnu realizaciju, koji bi preuzeli određene segmente (kao što je na primer marketing) i kako da izaberu prave osobe za to.
*Youth Innovation Center je autorski program organizacije „Nači me“ finansijski podržan od strane ambasade Sjedinjenih Američkih Država