Nakon četvrte radionice na temu marketinga i pričanja svoje priče u kontekstu razvoja biznisa održane 15. januara, kao i prateće brainstorming sesije nedelju dana kasnije tokom koje su učesnici međusobno i članovima tima organizacije „Nauči me“ razgovarali o okupljanju tima za razvoj ideje, saradnicima koji su im potrebni za njenu uspešnu realizaciju, peta radionica „Youth Innovation Center“ programa održana je danas, 29. januara.
Tema radionice bila je prodaja – case study, buyer persona i vrednovanje svog rada. Radionicu je držala finansijska savetnica Karolina Herbut koja je sa učesnicima podelila zašto je važno jasno postaviti case study i buyer personu svog biznisa kako bismo maksimizirali prihod i kako je ona to uspela na sopstvenom primeru.
“Uživala sam kroz rad sa učesnicima koji su bili aktivni i postavljali sjajna pitanja. Raduje me što su imali puno ideja kako mogu već sada i sa nula dinara da naprave prve korake da ostvare svoju ideju i dođu do prvih kupaca”, rekla je Karolina.
Učesnici programa, 20 srednjoškolaca stručnih škola iz jugoistočne Srbije je tokom radionice kroz konkretne primere radilo na mapianj važnih aktoa za finansijski razvoj svog budućeg biznisa, kao i na definisanju ključnih resursa i aktivnosti koje mogu preduzeti kako bi stalno napređivali svoj rad i finansije.
“Radionica je bila odlična. Dobili smo puno korisnih informacija o našoj zaradi, troškovima i slično. Malo je teže odrediti sve to kada je posao sam po sebi fleksibilan, kao što je slučaj sa mojom idejom”, rekao je Mateja Trajković, učenik tehničke škole “Rade Metalac” u Leskovcu i učesnik #YIC2021 programa.
Nakon pete radionice, u nedelju 6. februara održana je i peta brainstorming sesija „Youth Innovation Center“ programa, tokom koje su učesnici dodatno radili na svojim ciljnim grupama i buyer personama.
*Youth Innovation Center program je autorski program organizacije „Nauči me“ finansijski podržan od strane ambasade Sjedinjenih Američkih Država.